Colocada: Ter Ago 22, 2006 22:57 Assunto: namorada de fao
boa noite!!
son veciña galega, namorada de portugal, da cultura, da xente, da lingua (ainda que só me poderei comunicar na miña lingua galega!! poderemonos entender, non si?).
estiven pasando as miñas vacacions en Fao a semana pasada e ficaria con voce se puidera!!
puiden disfrutar da festa do marisco e da cervexa, e sentin entrelazadas as nosas terras, máis tamén puiden saborear as particularidades do lugar.
entendo o portugues básico, pero lendo as vosas queixas no foro dáme pena o voso sentir. quixera dizer dúas cousas:
en primeiro lugar, en todalas partes sentimos a mesma dor e impotencia ante os "atentados" ó entorno, á natureza, o tesouro que non é noso, senón prestado. como sabedes, galicia acaba de arder co lume.
mellor é non falar das autoridades!!! en segundo lugar, quérovos transmitir a impresión na miña estancia en Fao: non saberei ben facelo con palabras... a vosa amabilidade, o bó trato, a sinxeleza,... as noites de fados e poesía!!! voltarei, de seguro que voltarei!!!
beijinhos!!! bicos dende a miña lembranza!!
Colocada: Qua Ago 23, 2006 10:44 Assunto: namorada de fao
"Edipa", yó lo hay estimado mucho ló que dices de nostra tierra e estamos gratos por esso. Ablo mejor ´lo catellano, que escreviendo, por esso me escuse. Esso que dices es verdad! Fão es una tierra acolledora, amable y muy bonita. Pero, los otros somos los incorformados ! Esso es normal, para lutarmos conganas por cada dia mejor condiciones de vida e perservacion do que hay de mas belo. Mas, tambien es verdad, que muchos de nos otros somos quien mas despreza essa beleza e lo mejor que tenemos.
Yo, estive en 13 de Agosto en El Encontro de Fados y Poesia, diciendo unas poesias minãs e de dos poetas de Fão que morrieran (Albino Campos y Manuel Monteiro) y solamente en el final, me apercebi que los tedes eran gallegas e la grande atención con que hay escutado el Fados y las Poesias. Pelo cariño y la amistad por nos otros e nuestra fantastica tierra Fão, muchas gracias y volven siempre, las acolleremos con mucho prazer.jose belo
Colocada: Qua Ago 23, 2006 15:20 Assunto: QUE ALEGRIA O TEU RECORDO!
Gracias por contestar!! que gosto saber que lembras a nosa atenta presenza!!
asi foi, certo, pois tiñamos pensado buscar en Porto unha actuacion de fados, logo de preguntar a unha señorita na festa do marisco que nos dixo que en Fao non habería tal espectáculo. foi pra nos unha alegría atopar un pequeno cartel nos bombeiros voluntários cás "noites de fado e poesía". lémbrote perfectamente, claro, e tamén a jose reis e eliana (se os nomes non me traicionan). e lembro como os presentes comenzaban a cantar xuntos e unisonos, sen necesidade de que os artistas o reclamaran. non foi escoitar senon sentir a uns e outros. eite mandar as fotos se gostas.
son formadora de adultos, e xa informei ós meus alumnos e alumnas das impresions que trouxen como recordo, e máis dos teléfonos do albergue, a ver si se animan!!! jajajaj!!!
aqui non é fail atopar música de voce, máis intento o có kazza. tampouco hai moito donde elexir: dulce pontes e amalia rodrigues, que xa coñezo perfeitamente. agora ando a perseguir algo de cristina blanco e mariza. non sei se vou ben encamiñada.
gracias novamente por todo, e podes falarme tranquilamente en portugués, sempre que a linguaxe non sexa muito complicada!!
bicos!!
PD: saúdos a tódolos visitantes do bib´offir, onde o pasamos muito bem a noite do sabado 12, e o cantor dunha terraza de copas na parte vella de Fao, que amenizou nesa mesma noite con cancions portuguesas e cás de sempre, e cun "flamenco" que trouxo lembranzas!!
Olá Edipa, a tal namoradinha d Fão, utilizando uma linguagem mais emocional.
É interessante ler a tua opinião sobre esta Vila tão linda, embora a Galiza seja um manto de beleza também, com muitos recantos urbanos parecidos com esta terra.Muito bonita a Galiza.
Fão tem tradições bonitas onde as pessoas eram a parte mais importante e é bonito ver e ouvir numa noite de fado as pessoas cantarem também, naturalmente, sem maestro.´
É bom que tu fales aos teus amigos, às pessoas com quem trabalhas, sobre Fão, pois não há melhor marketing que a recomendação.
Quase nos esquecemos no dia a dia do bom e do bem que temos e ler o teu depoimento encheu-me de vaidade.
Encontrei estes dias um jornal online de Fão que também podes ver e ler em www.novofangueiro.com
Usaste adjectivos muito bonitos e simples que qualificam Fão e as suas gentes.
Um dia que venhas por cá avisa e pode ser que se proporcione um cafézinho acompanhado de uma "clarinha de Fão" ou um "folhadinho" para manter a forma.
Neste fórum, você Não pode colocar mensagens novas Não pode responder a mensagens Não pode editar as suas mensagens Não pode remover as suas mensagens Você Não pode votar neste fórum
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'webmater'@'localhost' (using password: NO) in /home/webmater/public_html/modules/WhereBisDu/wbdtrack.php on line 96
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/webmater/public_html/modules/WhereBisDu/wbdtrack.php on line 96